Baş Ağrısı İçin Pratik Yöntemler

Baş ağrısı nasıl geçer diye okumadığınız yazı kalmadı mı? Yoğun iş stresi, şehrin gürültüsü ve günün yorgunluğu derken bir de üzerine baş ağrısı ile mi uğraşıyorsunuz? Bu kesinlikle son okuduğunuz yazı olacak. Bakın baş ağrısını geçirmenin yolları neler birlikte öğrenelim:

Baş Ağrısı Nasıl Geçer?

##Öncelikle sağlıklı beslenin. Şeker Hastalığı Baş Ağrısı Yapar Mı başlıklı yazımızda da bahsettiğimiz üzere düşen kan şekeri baş ağrısını tetikleyebilir.
##Günde üç kez ve düzenli aralıklarla meyve, sebze, karbonhidrat ve protein içeren öğünler tüketin. Çok fazla şeker kan şekerinin hızlı yükselmesine ve bu da tekrar hızlı düşmesine neden olur. Bu olay ise baş ağrısının ilk nedenlerindendir.
##Yeterli ölçüde egzersiz yapın. Haftada 3-4 kez yapılan egzersiz stresinizin azalmasına ve bedensel olarak formda kalmanızı sağlar. Aşırı ve düzensiz egzersiz ise baş ağrısını tetikleyebilmektedir.
##Bol sıvı tüketimi baş ağrısını geçiren bir diğer neden. Dehidratasyon, yani vücudunuzun susuz kalması, baş ağrısına neden olabilir.
##Kahve ve alkolü sek şekilde içmek baş ağrısına neden olabilir. Çünkü kafein uyarıcı bir maddedir ve kullanan  kişilerde kafein yoksunluğu baş ağrısına neden olabilir.
##Stres baş ağrısının en önemli etkenlerinden biri. Gevşeme, nefes egzersizi, meditasyon ve stres yönetimi stresi azaltmak için kullanılabilir.
Birçoğumuzun şikayet ettiği baş ağrısından kurtulmak için bu yukarıda sıralananlara dikkat etmeniz gerekmektedir.
Siz de günlük hayatınızda bu etkenleri düşünerek hareket ederseniz sürekli baş ağrısı çekmekten rahatlıkla kurtulabilirsiniz.